Bericht voor cliënten van Zilveren Kruis

apr 25, 2022 | Nieuws

Amsterdam, 25 april 2022

U bent verzekerd bij Zilveren Kruis of 1 van de labels. (FBTO, Interpolis, Achmea, De Friesland, ZieZo en ProLife)
Op dit moment hebben wij helaas geen financiële ruimte meer om nieuwe cliënten van Zilveren Kruis in zorg te nemen. Als u geestelijke gezondheidszorg nodig heeft, dan vragen wij u om via uw verzekeraar te vragen om zorgbemiddeling. Uw verzekeraar is dan verplicht om een geschikte plek voor u te vinden.

Informatie hierover vindt u via de link, onderaan dit bericht of via het telefoonnummer van de zorgcoach van Zilveren Kruis: 071-3640280. Daar kunt u ook meer informatie over de wachtlijst- en zorgbemiddeling krijgen. Op werkdagen van 08.00 – 18.00 uur.

Als u Spaans- of Portugees- of Italiaanstalig bent, dan is het belangrijk om te vermelden dat u de behandeling in het Spaans/Portugees/Italiaans nodig heeft. Dan kan ZilverenKruis kijken naar de mogelijkheden voor u en evt bij een andere zorgaanbieder een tolk inzetten.

Voor alle vragen kunt u terecht bij de zorgcoach van uw eigen verzekeraar. https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/zorg-regelen/wachtlijstbemiddeling